kurtlar vadisi pusu

Kurtlar Vadisi Teror ilk bolum

Polat Alemdat, kendisinden yardım isteyen bir annenin gözyaşlarına kayıtsız kalamaz. Bir evladı askerde şehit olan, diğerini dağda teröristler arasında yitiren annenin hikayesi 30 yıllık bir yangın hikayesidir. Bu yangın elbet bir gün sonecektir. Hiç bir şeyle değilse anaların gözünden akan yaşla sönecektir. Vadi teröre karşı kayıtsız olanlar ve terörden beslenenlerle 'Terörle yaşamak istemiyorum' diye haykıranlar arasında kıyasıya bir mücadeleye gebedir.
Polat Alemdar ve arkadaşlı bu puslu karanlık vadinin içinde kendilerini bulur.

kaynak : kurtlarvadisiteror.com

2 yorum:

SelcukBugra dedi ki...

içerik bakımından güzel olmuşa benziyor ilk bakışta.senaryo da etkileyici.her an günümüz yaşamını buluyoruz bence ekranda.ama senaryoda verilmek istenen duygu sahnede verilememiş kısmen.özellikle çatışma sagneleri çok sıradan geldi.bir an kanalı deiştirdim.
ama ilerdeki bölümlerde düzeleceği kanısındayım.
ve ben 2 hafta sonra perşembe günlerini iple çekmek istiyorum.tıpkı önceden oldugu gibi:)))
teşekkur ederim.iyi çalışmalar..

pars dedi ki...

sayın baylar!
sinema sanattır ve sanat toplum içindir ve toplumda yaşayan insanları konu alması kadar da doğal bir şey yoktur.bu millet son yirmi yıldır on binlerce yavrusunu lanet teröre kurban verdi.ölenler o kadar değersiz mi ki onların hayatlarını kahramanlıklarını bizim sinemamız konu almasın.baylar, bu milletin evlatlarını hayatlarının baharında toprak edenleri biz unutmayacağız ve yarınlara taşıyacağız ki aynısı başımıza bir daha gelmesin.peki soruyorum bir millet acılarını,yaşadıklarını geleceğe nasıl aktarır? sanatın bunda görevi yok mudur? bırakın sanat işini yapsın,onun da tarihi sorumluluğu var.lütfen engel olmayın,MALAZGİRT ten beri her karışı şehit kanlarıyla sulanmış bu toprakların ekmeğini yiyorsunuz