kurtlar vadisi pusu

Kurtlar Vadisi Beklentileri

Çocuk, genç, yaşlı her kitleyi ekrana kitleyen yurtdışında bile beğeniyle izlenen eski kurtlar vadisi yeni bölümleriyle Şubat ayında Show TV ekranlarında "KURTLAR VADİSİ TERÖR" ismiyle yer alacak. Peki ya yeni Kurtlar Vadisinden neler bekliyorsunuz?
* Yeni bir dizi mi?
* Eskisi kadar heyecanını sürdürebilecek bir Konsey mi?
* Eğlence mi, mayfa mı, isyan mı, yoksa yeni bir kahraman mı?
* Ve bilmediğimiz sizlerin görüşleri, ne istiyorsanız yorum olarak yazınız.

40 yorum:

Adsız dedi ki...

harika olcak ya ççççooook özledik ailecek izlimeye devammm

Adsız dedi ki...

Kurtlar vadisi ırak benzeri bişey bekliyorum.Eski kurtlar vadisi gibi bi konsey falan olmaz.

Adsız dedi ki...

fazla beklemeyin polat yengenizden

Adsız dedi ki...

seni gidi vatan haini polata nasil yenge dersin numusus pic sen kulaklarinin nerde oldugunu bilyormusun bilmiyorsan ogren de yaz

Adsız dedi ki...

türkiyenin kurtlar vadisi gibi bir diziye her zaman ihtiyaci var bence bazilari önünüzü kesmeye kalksada kurtlar vadisi dizisini cekenlere saygilar sevgiler ALAH yardimciniz olsun dört gözle bekliyorum kurtlar vadisinden beklentim ise yeni bir kahraman öyle bir kahramanki herkes konussun böyle polata yenge diyen serefsiz evlatlari olacak tabiki islerine gelmiyor bu serefsizlerin

Adsız dedi ki...

sabirsizlikla 8 subati bekliyorum.
ama neyazik ki dizi 15 bölümden olusuyor. aldigim kesin duyumlara göre dizinin sonunda memati ölecekmis. umarim senaistler bu konuyu birdaha düsünürler ve memati hayatta birakirlar. onun ölümü demek tüm delikanlilarin ölümü demektir. gelsin artik su 8 subat.

Adsız dedi ki...

arkadas sen kafayimi yedin. MEMATI öleeeeeeeemmmeeeeeeeeeezzzzzzzz

Adsız dedi ki...

bence bukadar beklentiden sonra bukadar kısa sürmesi saçma umarım uzun sürer.

Adsız dedi ki...

arkadaşlar kurtlar vadisi ırak çok süper olur bakın kurtlar vadisi ırak ın değindiği konuda çok önemli ders alarak izlenmesi gereken filimlerden bi tanesi filmin ne anlatmak istediğine dikkat edin o yeter

Adsız dedi ki...

Eskisi kadar heyecanini surdurebilecek bir konsey, fakat bu kez sonu bu kadar aci olmasin..

Adsız dedi ki...

Yorumlarda okuduguma gore Memati olecekmis, bu dogruysa dizinin bi tadi kalmaz bence... Arkadaslardan birinin de soyledigi gibi Memati'nin olumu tum delikanlilarin olumu demektir..

tolga dedi ki...

kurtlar vadisi harika bi dizi bence türkiyede kimse bu kadar bu ülkenin gerçeklerini gööz önüne getirmemişti. kurtlar vadisi yapımındaki herkese çook teşekkür ediyorum ve bu kadar kısa olmasın ne olur. bu arada kurtlar vadisi insanlara kötü davranışlar sergiliyor diyenlere sözüm vaar. bu diziyi dikkatlice izlerseniz burada vurgulanan vatan sevgisidir. buda kötü bi davranış değildir. bunun aksini düşünen vatan sevgisi olmayan insandır

Adsız dedi ki...

Bence böyle diziler basimizdaki büyüklere ders vermek gözlerini acmak istiyor onlarada Vatan sevgisi asilamak istiyorki farkli yönetsinler Türkiyemizi diye fakat nafile. Allah tan ümit kesilmez ama degilmi?

onurkurnaz dedi ki...

Kurtlar Vadisinde Polat Alemdar,Memati,Güllü erhan,Apdülhey olmazsa olmaz derim bunu istiyorum

Unknown dedi ki...

Bence yine süper olacak. Artik herkesin görüpde kulaginin üzerine yattigi konularin ele alinmasi muthis olacak. Allah yardimcilari olsun. Kurtlar vadisi olagan üstü müthisdi bununda ayni sekilde olacagini tahmin ediyorum. Ve iyiki yurdumuzda yasanan olay konu aliniyor.

Adsız dedi ki...

Bakin,,
Bu dizi cok maffia la olmaz.
Hem maffia devlette ne ediyo da bu daha da buyuk dizi olur bu terör da terorist ler var terorist ler vatanna zarar verir ve de devlete bunu da
maffia da devlet den tek para calir!!
Kurtlar vadisi terör daha da buyuk dizi olur inşallah

Adsız dedi ki...

sdsds

Adsız dedi ki...

Kurtlar Vadisi' nden güzel olacağı kanısındayım. En azından bu sefer mafya - devlet çatışması gibi derin mevzularla değil, Türkiye' nin baş sorunu terörle karşımıza çıkacak.

Adsız dedi ki...

İnsanlar baş tacı yapmış ya şu diziyi ben ona şaşırıyorum. Lan işiniz gücünüz yok mu Polat' ı savunuyosunuz. Sanki beraber büyüdünüz de birisi Polat yenge deyince küplere biniyosunuz.

Adsız dedi ki...

kimse hic kimseyi bas taci yapamaz cunku hangi taci taksak gun gelip birakip gidecez madem birakacaz birakinda hangi taci takarsak takalim...takmiskende alasini takalim..

Adsız dedi ki...

ben hep bu kurtlar vadisi olsun ırak olsun hepsini çok seviyorum hepsi benim bilgisayarımda var ırak olsun kurlar vadisinin 0dan sonuna kadar bölümleri olsun hepisi var ve hepsinin kalbimde yeri var kalbimde bi yer daha olabilir tabı sizın sayenizde eğer bu film diğerleri gibiyse şimdiden teşekkürler sizlerden kurlar vadisi oyuncularından dah a d afilm istiyoruz teşekkür ediyorum . bu filmin kurtlar vadisi ırak gibi izlenme rekorları kıracağından eminim teşekkürler...

Adsız dedi ki...

hep polat gibi bi sevenim,polat gibi koruyanim olsun istedim ama anladim ki bu mumkun degil cunku polat da tipki kurdugum hayallerden ibaret anliycaginiz bir hayal urunu de olsa izlemeye deger........

delal 23

Adsız dedi ki...

Yav Polat Alemdarin Saci niye Öyle hic begenmedim acik söylim eski hali cok güzeldi hani o hastane bölümleri vardiya elife geldi helikopterle sonbölümlerdehele o hastaneye paltoyla girisi(tanridan diledim clipi)o cok mükemmeldi bence ozaman acccaaayip tipliydi kendisi saclar mükemmeldi kaslarida hem kaslarinida fazla almasin tipini degistirmese daha iyi zaten bi tipini bozarsa iste ozaman yazik olur.biz yine eskisi gibi mafya tavirli... hem biraz kirip döksün sinirlenebilir dagitsin ortaligi kadir inanir gibi!! Karizmayi sarsmasin hicbizaman

Adsız dedi ki...

Yav Polat Alemdarin Saci niye Öyle hic begenmedim acik söylim eski hali cok güzeldi hani o hastane bölümleri vardiya elife geldi helikopterle sonbölümlerdehele o hastaneye paltoyla girisi(tanridan diledim clipi)o cok mükemmeldi bence ozaman acccaaayip tipliydi kendisi saclar mükemmeldi kaslarida hem kaslarinida fazla almasin tipini degistirmese daha iyi zaten bi tipini bozarsa iste ozaman yazik olur.

Adsız dedi ki...

Yav Polat Alemdarin Saci niye Öyle hic begenmedim acik söylim eski hali cok güzeldi hani o hastane bölümleri vardiya elife geldi helikopterle sonbölümlerdehele o hastaneye paltoyla girisi(tanridan diledim clipi)o cok mükemmeldi bence ozaman acccaaayip tipliydi kendisi saclar mükemmeldi kaslarida hem kaslarinida fazla almasin tipini degistirmese daha iyi zaten bi tipini bozarsa iste ozaman yazik olur.

Adsız dedi ki...

Yav Polat Alemdarin Saci niye Öyle hic begenmedim acik söylim eski hali cok güzeldi hani o hastane bölümleri vardiya elife geldi helikopterle sonbölümlerdehele o hastaneye paltoyla girisi(tanridan diledim clipi)o cok mükemmeldi bence ozaman acccaaayip tipliydi kendisi saclar mükemmeldi kaslarida hem kaslarinida fazla almasin tipini degistirmese daha iyi zaten bi tipini bozarsa iste ozaman yazik olur.

Adsız dedi ki...

Yav Polat Alemdarin Saci niye Öyle hic begenmedim acik söylim eski hali cok güzeldi hani o hastane bölümleri vardiya elife geldi helikopterle sonbölümlerdehele o hastaneye paltoyla girisi(tanridan diledim clipi)o cok mükemmeldi bence ozaman acccaaayip tipliydi kendisi saclar mükemmeldi kaslarida hem kaslarinida fazla almasin tipini degistirmese daha iyi zaten bi tipini bozarsa iste ozaman yazik olur.

Adsız dedi ki...

Polatin Evet yeni Sacini bende beyenmedim eski haliyle daha iyiydi . aman Polat abi tipini bozma.!!! dizi geri döndügü icin cok seviniyoruz ailece emegi gecen herkese basarilar ALLAH YArdimciniz Olsun ALLAH SiZi Bize bagislasin

Adsız dedi ki...

ALLAH Basarinizi Arttirsin AMan Düsmanlara FIRSAT vermeyelim Bütün Türkler sizinle!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

BIr OGLUM OLURSA ADINI POLAT KOyacam!!!!!!! AMa ne yazikki Onun kadar OLAMAZ cünkü O Bu ALEMiN KRALI

Adsız dedi ki...

BIr OGLUM OLURSA ADINI POLAT KOyacam!!!!!!! AMa ne yazikki Onun kadar OLAMAZ cünkü O Bu ALEMiN KRA

Adsız dedi ki...

ben kadir oglumun adı taha polat tahanın anlamını bılen bılır poatı da neden koydugumu bılıyorsunuz soylemeye gerek yok dızı ıcın de sunları soylemek ıstıyorum su televızyon kanallarının ıcınde aklı basında bı dızı gosterebılırmısınız bence yok.bazıları var dıyecek bınbır gece avrupa yakası hangısı ulkemızın gerceklerını bu yalınlıkla ortaya koyuyor ve dızıdekı karakterler hangı baba oglunun polat alemdar gıbı bır kısılıgı olsun ıstemez tamam olumu bır kenara koyun gerısı bence senaryoyu yazanlar dızıyı cekenler yıne ellerınden gelenın en ıyısını ortaya koymusturlar dıye dusunuyorum herkeze ıyı seyırler sımdıden

aslan dedi ki...

yaw sadece 15 bölüm olacakmış düzgün bir dizi var o da 15 bölüm ama bu diğer dizilerin 100 bölümüne denk gelir sanırım
bu diziyi yapanlar çok iyi tarih biliyolar abi çok iyi anlatıyolar olayları böyle izlerken bilgi yoğunluğu var bu da çok güzel oluyo. aman sakın olumsuz etkilenmeyin sonra silahı alıp adam vurmayın

aslan dedi ki...

anonymous sen eğer bu diziyi sevmiyorsan ne işin var bu sitede çekemiyomusun işine mi gelmiyo ne işin var oğlum senin burda
burada baş tacı yapılan kişi polat değil vatanını seven vatanı için çalışan herşeyin üstünde gören vatanseverler baş tacı yapılıyo ama sen bunu anlamayacak kadar dar görüşlüsün ...........

Adsız dedi ki...

Evet arkadaşlar biryorum yapıyorsunuz saçma saçma lütfen adamın biri diyor ki polat yengemiz ama polat bakın dizide bunu diyen salağa süper bircvp vermiş bile ''Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar. Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar.'' evet bu o salağa cevabını verir galiba ayrıca TÜRKİYE'nin gerçeklerini bu kadar yansıtıyor ki film yapımcılarına tehtitler yağıyor filimi yayınlamayın diye gerçek olmasa neden böyle birsey yapsınlar bu ve bunun benzerinde flimler geçmişi açıyor geleceğede ısık tutuyor bana katılan arkadaşlar vardır eminim artık ya allah bismillAH diyip dooğrulmamız gerekiyor saygılarımla arz ederim...

Adsız dedi ki...

işallah kurtlar vadisi terörün öbürü gibi yani ırak kıgi bir filmi olur

Oguz dedi ki...

Bir Anonymus diyorki "Polat Yenge" öbürü Diyorki "Saci güzel degil" ve biri de soruyor "Beraber mi büyüdünüz ne okadar hayran kakiyorsunuz".
Lan salaklar siz bu Diziyi anlamamisiniz. Bunlari yazanda yüzde yüz bizim Ülkenin Düsmanlari.
Sizin hepinizi yok edecegiz...hic merak etmeyin.

Kurtlarin gezdigi yerlerde, Cakalar yasamaz...

Naim dedi ki...

Kurtlar vADİSİ iLK bÖLÜMÜ İzledik Hayırlı olsun hepimize. Çok Güzel Olucağa Benziyor. Bi Ara ağlayacaktım. Tam Yürekten Yakalmışlar Ellerine Sağlık.

Adsız dedi ki...

(kahrolsun PKK kahrolsun kürtler zaten her kürt bir PKK lıdır ülkemizi dagdan inme hayvanlara bırakmayalım türkün türkden başka dostu yoktur)

ben bu yaziyi yazan arkadasimizi cok merak ediyorum... sebebi ise boyle guzel bir dizinin anlamini boyle cirkin bir irkciliga tasimasi,bu arkadasin kapisitesi dizinin ilk bolumunden bunlari cikarabildigine gore gelecek bolumlerdede bu dizinin amacini bambaska bir yone cekecektir,ve tek kendisi degil kendisinin yazdiklarini okuyan insanlarinda aklina bir suphe koyacaktir, bu dizi emektir bu dizi masum insanlarin isigidir bu dizi bize bir derstir.. soruyorum sana KVT bize her kurdun pkkli oldugunumu anlatmaya calisiyor yoksa gunahsiz insanlarin cektigi cileyi eziyetimi?? savasin son barisinda tez olmasinimi?? sen vatanini boylemi tanitacaksin sana soranlara? sen boylemi dostsun vatanina??

aranizdan biri...

Adsız dedi ki...

sağol kardeş çok doru sölüon
zaten böleleri yüzünden bu diziyi izleme şerefinden mahrum eildik
Beyler bu işin TÜRKÜ KÜRDÜ olmaz müslümansa iş bitmiştir
lütfen bu zihniyeti atalım
zaten bu zihniyet batırırsa batırır bizi
şimdiden hepiniza saygı ve selamlar beni dikkate alın
size bi kardeş tavsiyesi
hadi kalın sağlıcakla...