kurtlar vadisi pusu

Bahadır Özdener - Kurtlar Vadisi Teror Hakkinda Bilgi Verdi

Show Ana Haberden;

Defne Samyeli:Yani Kurtlar Vadisi Güneydoğu’da o zaman,hemen bir fikir yürütelim.Siz bize ne kadar ipucu verirsiniz bilemiyorum ama sizin kahramanlarınız arasında mutlaka asker olacak.Korucular olacak.Bölge halkı olacak.Kürtler olacak anladığım kadarıyla...Bu işlerin içine girerken gerçek olaylardan da mutlaka faydalanacaksınız done olarak.Hiç ürkmüyor musunuz?

Bahadır Özdener:Bundan ürkerek bir yere varamayacağımızı gördük,farkettik.Bu sadece güvenlik güçlerinin bir başına orada o dağlarda o şehirlerde yapayalnız bırakılarak elde edildiği bir başarı bir mücadele olmadığını düşündük.Şöyle ki bütün dünyada bunun örnekleri var.Bir millet olarak topyekun bizim kanımızı emen bu terörle mücadele etmek zorundayız.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

KURTLAR VADİSİ MÜKEMMEL BİR DİZİ HER ŞEY GERÇEK OLAYDAN YOLA ÇIKILARAK YAPILIYPR BUDA TÜRKİYENİN NELER YAŞADIĞINI GÖSTERİYOR TÜRK MİLLETİ BUNLAR KARŞISINDA BİR ŞEY YAPMAYA ÇALIŞIR VEYA ÇALIŞMAZ AMA HEPSİ MÜKEMMEL BUDUR ABİCİM

Adsız dedi ki...

şehrazat gibi saçma dizi görmedim yaslanın koltuklara kurtlar güneydoğuya geliyorr...korkun alçaklar kalleş teröristler sizin aponuz varsa bizimde polat ustamız var... geliyorlar ..

Adsız dedi ki...

bigadic_10@hotmail.comdan alımtıdır...polat usta bildir şu pkklılara haddini haydi polat usta al mematini halonu abdülheyini erhanını istersen bende geleyim... kurtlar vadisinde bir eksik vardı oda hapisten kaçan çavuş ona noldu akıbeti belli değil yoksa oda istihbarat olarak çıkacak karşımıza ii olur ah ben de oynasaydım

Adsız dedi ki...

dizinin kaldırılmasında başlıca sebep bana göre kurtlar vadisi başladığından beri millet polat oldu astı kesti sebebi şu ki piskolojik sorunu olan arkadaşlar bu sebeble ben yayınlanmamasına hak veriyorum kurtlar vadisi terörün hak veriyorum ama bi yandan da çok üzülüyorum bu kadar emeğin ve bekleyişin boşa gittiği için

Adsız dedi ki...

aslında bu piskolojik sorunu olan arkadaşlara bi diyeceğim var polatı örnek alıyorsunuz ama hangi polatı içinizdeki olan polatımı yoksa necati şaşmazımı necati şaşmazı ise necati şaşmaz sizin örnek aldığınız hiçbirşeyi yapmadı deli kanlı iseniz onun gibi iseniz onu örnek almayın ve türkiyenin ilerlemesin de engel olmayınız çünki onun rolü türkiyeye bağlılığı vatanı sevmesi ve onu korumasıdır lütfen bırakın bu ben polatım asarım keserim hikayelerini siz hiçbirşey değilsiniz

Adsız dedi ki...

kurtlar vadisi terörü yayından kaldıranlara sesleniyorum ben de bir tükgenciyim madem kötü örnek olarak görüyorsunuz bu diziyi bütün dizilerin kapatılmasını istiyorum çünkü ben bu bütün dizilerden etkileniyorum madem bizim için kapatıyorsunuz bu diziyi benim için de bütün dizilerin yayınını durdurur musunuz lütfen bu dizi gençlere kötü örnek oluyor diyerek bahane yapmayınız